Hørsholm Radikale Venstre

Nytårshilsen fra den vikarierende formand

Godt nytår - første aflysning

Kære radikale i Hørsholm
Godt nytår – og godt nyt politisk år, hvor vi skal til kommunal- og regionsvalg igen.
Det er vel ingen overraskelse, at året begynder med en aflysning. Vi havde glædet os til at få besøg af Sofie Carsten Nielsen i Hørsholm den 12. januar. Men det bliver selvfølgelig ikke til noget. Vi har valgt ikke at gennemføre mødet digitalt, men vente med en ny invitation til bedre tider. Jeg vender tilbage med en dato i foråret.
Hans Laugesen har nu indtaget sin plads i kommunalbestyrelsen og er blevet næstformand i Sundhedsudvalget og er derudover medlem af Social-og Seniorudvalget. Vi kan altså nu glæde os over to radikale medlemmer frem til valget. Frederiksborg Amtsavis bragte forleden en fin artikel om fordoblingen https://sn.dk/Hoersholm/Nu-er-der-dobbelt-saa-mange-radikale-i-kommunalbestyrelsen/artikel/1398389

Da Hans er indtrådt i kommunalbestyrelsen, overtager jeg formandsforpligtelserne, til der er valgt en ny formand på generalforsamlingen.

Mange venlige hilsner
På bestyrelsens vegne